• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

kabro

Cartier
Ett par dagar i veckan käkar jag spaghetti aglio e olio, testar något nytt idag och adderar tomater!
image.jpg
 

Luckyluciano

Ninjasköldpaddan
2-Faktor
Idag har jag lyckats med många saker en av de mindre bra sakerna var att tappa 120kg på ögat så man fick världens blåtira och jack under ögat. Älskar när folk använder min bänkpress och ändrar inställningarna på plintarna utan att flytta tillbaka dom på rätt höjd efter sig. Nu checkar jag ut helt blåslagen. Godnatt!
image.jpg
 

Greven

Audemars
Idag har jag lyckats med många saker en av de mindre bra sakerna var att tappa 120kg på ögat så man fick världens blåtira och jack under ögat. Älskar när folk använder min bänkpress och ändrar inställningarna på plintarna utan att flytta tillbaka dom på rätt höjd efter sig. Nu checkar jag ut helt blåslagen. Godnatt!
image.jpg
Ouch! Vilken grej! Hoppas du är okej trots olyckan. 120 kg! Kunde ha gått riktigt illa. Tur att klockan är hel. ;) Krya på dig!
 
Topp