• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

jabla

Sarlacc
Back in biz. Blev en 45mm denna gång dock.
Tycker den funkar rätt bra också.

WP_20140806_006.jpg
 

Tomas Eriksson

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Bra look! Men inte låta henne lura till sig deno_O;)
Du skulle hört hur hon resonerade kring den:
1. "Den vita tavlan är jättefin"
2. Så skulle den provas: "Den skramlar! Din andra är finare" :confused:
3. Så förklarade jag att den var lika gammal som henne och att gamla Rolexar ska skramla så, då blev den fin igen... "Aha, jag trodde den var nyare. Men då är den fin!":rolleyes:
4. "Kan inte jag få låna den när jag kommer hem från usa? Jag vill ha den när jag går ut." :hilarious:
 

JLW

Blanda inte ihop mig med JLC!
2-Faktor
Du skulle hört hur hon resonerade kring den:
1. "Den vita tavlan är jättefin"
2. Så skulle den provas: "Den skramlar! Din andra är finare" :confused:
3. Så förklarade jag att den var lika gammal som henne och att gamla Rolexar ska skramla så, då blev den fin igen... "Aha, jag trodde den var nyare. Men då är den fin!":rolleyes:
4. "Kan inte jag få låna den när jag kommer hem från usa? Jag vill ha den när jag går ut." :hilarious:
Bra årgång ;) Hahaha i löw skrammel. Jävligt snyggt att låna den när man ska ut o röja:stop::facepalm::bored::hilarious:
 

joca

Patek
2-Faktor
Du skulle hört hur hon resonerade kring den:
1. "Den vita tavlan är jättefin"
2. Så skulle den provas: "Den skramlar! Din andra är finare" :confused:
3. Så förklarade jag att den var lika gammal som henne och att gamla Rolexar ska skramla så, då blev den fin igen... "Aha, jag trodde den var nyare. Men då är den fin!":rolleyes:
4. "Kan inte jag få låna den när jag kommer hem från usa? Jag vill ha den när jag går ut." :hilarious:
Haha, du vet hur dom ska plockas du.. :D
 
  • Like
Reactions: JLW
Topp