• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Rum Runner

Patek
2-Faktor
Det här känns väldigt obra. Har klockförbud i minst fem dagar.......och nej, jag kan inte ha klockan på höger arm!

image.jpeg
Håll ut, KS-broder! Det blir bättre:)
 

Urkvinnan

Vacheron
2-Faktor
Been there, done that. Körde mycket värmeträning inför MDS. Det är ett tag bort dock, nu siktar jag på att kunna springa över huvudtaget. Sen nästa mål är att dra av ett par maror under 3h igen och ratta upp till 20-30h löpning i veckan.
Stor risk att steg 1 skiter sig, då blir det extremsport för hela slanten istället.

Har du några lopp klara för nästa år?
Friskt satsat! Jag håller tummarna. Min egen plan är att komma igen efter två år med mer jobb och dagissjukor än vad som varit nyttigt och damma av mina PBn på maran, 100km, 6- och 12-timmars.
 

JoakimN

Omega
Kikar runt på intranätet medans regnet piskar mot fönstret som sig bör den 23:e December.
 

Bilagor

  • 12421469_10153869473511350_530033336_n.jpg
    12421469_10153869473511350_530033336_n.jpg
    115.3 KB · Visningar: 23
Topp