• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Hebbe

Ki-Adi-Mundi
2-Faktor
Testar Yamazaki. Mkt bra whisky! :happyhappy::omega:
3N0ByLY.jpg
 

Zacke

Vacheron
2-Faktor
Jag har faktiskt undrat samma sak som dig där, men jag vet faktiskt inte varför GS har långsam datumändring (China ?) - Men vad jag vet så gör även Omegas 8500/9300-modeller det också (rätta mig om jag har fel)


Om du syftar på min så är det en 2500. Jag vet inte om du har fel, men min klocka har precis börjat ändra datum och då är tiden 23.41.
 

80talisten

I wish a could afford a real gold Rolex!
Om du syftar på min så är det en 2500. Jag vet inte om du har fel, men min klocka har precis börjat ändra datum och då är tiden 23.41.
Nejdå det var inte din, ser ju det är en 2500 ;) förövrigt den snyggaste PO:n av de två. Ärligt så spelar det ingen i vilket, så länge klockan funkar och håller tiden bra så spelar snabbt eller långsamt byte av datum ingen roll.

Men det vore ju kul om någon kom med en förklaring till varför det är så... :)
 

Zacke

Vacheron
2-Faktor
Nejdå det var inte din, ser ju det är en 2500 ;) förövrigt den snyggaste PO:n av de två. Ärligt så spelar det ingen i vilket, så länge klockan funkar och håller tiden bra så spelar snabbt eller långsamt byte av datum ingen roll.

Men det vore ju kul om någon kom med en förklaring till varför det är så... :)


Jamen precis! Man vill ju försöka förstå ;)
 
Topp