• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör man 9'e mars när solen skiner och det är 15 grader ute?

laketwig

Patek
2-Faktor
Jo, som Kson, dvs går ut i solen och fotar klockor. Vilken dag och vilket ljus!!!

Sinn i sol.jpg

IWC S i sol.jpg

IWC M i sol.jpg

Seiko i sol.jpg


Har man dessutom två innekatter som får vara ute på den inhägnade framsidan när vädret tillåter, släpper man ut dom för första gången i år. Klart uppskattat!

Seiko och katt.jpg
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Ser härligt ut, va inte bara husse som uppskattade vårsolen ser jag. Riktigt trevliga klockor du har där :hungry:
 

Galaxy

Rolex
Jo, som Kson, dvs går ut i solen och fotar klockor. Vilken dag och vilket ljus!!!

Sinn i sol.jpg

IWC S i sol.jpg

IWC M i sol.jpg

Seiko i sol.jpg


Har man dessutom två innekatter som får vara ute på den inhägnade framsidan när vädret tillåter, släpper man ut dom för första gången i år. Klart uppskattat!

Seiko och katt.jpg

Jäklar vilka grymma bilder du tar! Är det telefonkamera eller någon annan? :)
 

andheg

Rolex
2-Faktor
Mycket fint exemplar du har på handleden!
Jag börjar bli mer och mer sugen på att byta ut några av mina "vettigare" klockor mot en TH 3000, är du nöjd med den? :)
Hade aldrig sett en 3000 innan jag sprang på denna. Den är fan NOS och är grymt nöjd, stör mig inte ens på att det är Quartz
 

JaTack

Rolex
2-Faktor
Hade aldrig sett en 3000 innan jag sprang på denna. Den är fan NOS och är grymt nöjd, stör mig inte ens på att det är Quartz

Vad roligt att höra! Vart kom du över ett sådant exemplar om man får fråga? Har kollat en del på eBay och där finns en hel del snyggingar.
 
Topp