• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör man om man har långtråkigt en dag som denna då man inte kan vara ute i det fina vädret!

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Pga, att man inte kan göra så mycket med sin gipsade fot tyvärr! Men va fanken gör det, man ser bara till att man loggar in på Kaplans Auktioner "realtid" och budar hem några klockor bara för att det är kul med att få höjd puls och att det är roligt med lite spänning :D.

Missade två klockor pga snålhet, kanske tom är någon här på forumet som budade hem dom, GRATTIS i sådant fall, för det var 2 st riktigt trevliga ur.

Dessa fyra budade jag hem idag.

Den första blev för den härliga 70-tals remmens skull. När jag får hem den så skall det provas med båda subbarna, men även SD skall det provas med, kan bli jäkligt flott tror jag :cigar:.
0


Den andra för att jag gillade klockan!
0


Den tredje för att det är lite av en nostalgiklocka, ägde en sådan för 25 år sedan, men blev av med den när vi skulle rensa ett vattenhåll på golfbollar jag och polarna på Ängsö Golfklubb mitt i natten MoaHahaha!
0


Den fjärde och sista klockan köpte jag åt min svärfar, känns lite som han, är iaf vad han brukar köpa på loppisar han brukar snoka omkring på.
0


Och dom jag missade att buda hem var dessa två! Så här efteråt är jag nästan lite sur på mig själv att jag inte tryckte lite till på att öka budetknappen :D.
0


0
 
Senast ändrad:

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Pga, att man inte kan göra så mycket med sin gipsade fot tyvärr! Men va fanken gör det, man ser bara till att man loggar in på Kaplans Auktioner "realtid" och budar hem några klockor bara för att det är kul med att få höjd puls och att det är roligt med lite spänning :D.

Missade två klockor pga snålhet, kanske tom är någon här på forumet som budade hem dom, GRATTIS i sådant fall, för det var 2 st riktigt trevliga ur.

Dessa fyra budade jag hem idag.

Den första blev för den härliga 70-tals remmens skull.
0


Den andra för att jag gillade klockan!
0


Den tredje för att det är lite av en nostalgiklocka, ägde en sådan för 25 år sedan, men blev av med den när vi skulle rensa ett vattenhåll på golfbollar jag och polarna på Ängsö Golfklubb mitt i natten MoaHahaha!
0


Den fjärde och sista klockan köpte jag åt min svärfar, känns lite som han, är iaf vad han brukar köpa på loppisar han brukar snoka omkring på.
0


Och dom jag missade att buda hem var dessa två! Så här efteråt är jag nästan lite sur på mig själv att jag inte tryckte lite till på att öka budetknappen :D.
0


0


Summan av kardemumman blev 660kr + 160kr i frakt = 820 pruttare, det känns väl inte så jädrans farligt tycker jag!
 

Spincini

Rolex
2-Faktor
Hade vad jag kommer ihåg likadan klockrem som nr 1 när jag var liten. Efter två år luktade inte remmen hallon:D
 
Topp