Laddar...
Nymans Ur 1851

Johannesens
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Vad gör man om man har långtråkigt en dag som denna då man inte kan vara ute i det fina vädret!

Diskussion i 'Lifestyle' startad av Affe, 2 juni 2016.

1. Affe
    Trådstartare

Affe Una vida loca

Från:
    En annan del av Söping
    Pga, att man inte kan göra så mycket med sin gipsade fot tyvärr! Men va fanken gör det, man ser bara till att man loggar in på Kaplans Auktioner "realtid" och budar hem några klockor bara för att det är kul med att få höjd puls och att det är roligt med lite spänning :D.

Missade två klockor pga snålhet, kanske tom är någon här på forumet som budade hem dom, GRATTIS i sådant fall, för det var 2 st riktigt trevliga ur.

Dessa fyra budade jag hem idag.

Den första blev för den härliga 70-tals remmens skull. När jag får hem den så skall det provas med båda subbarna, men även SD skall det provas med, kan bli jäkligt flott tror jag :cigar:.

Den andra för att jag gillade klockan!

Den tredje för att det är lite av en nostalgiklocka, ägde en sådan för 25 år sedan, men blev av med den när vi skulle rensa ett vattenhåll på golfbollar jag och polarna på Ängsö Golfklubb mitt i natten MoaHahaha!

Den fjärde och sista klockan köpte jag åt min svärfar, känns lite som han, är iaf vad han brukar köpa på loppisar han brukar snoka omkring på.

Och dom jag missade att buda hem var dessa två! Så här efteråt är jag nästan lite sur på mig själv att jag inte tryckte lite till på att öka budetknappen :D.

Senast ändrad: 2 juni 2016
    jabla, Scaramanga, eriksson850 och 11 andra gillar detta.
  2. Alligatorn

Alligatorn Stadsbo

Det här är väl högst on topic? :O

Affe gillar detta.
  3. Greven

Greven Friends of KS

Från:
    Stockholm
    Bra jobbat! Gillar Certinan!

Affe gillar detta.
  4. Affe
    Trådstartare

Affe Una vida loca

Från:
    En annan del av Söping

Summan av kardemumman blev 660kr + 160kr i frakt = 820 pruttare, det känns väl inte så jädrans farligt tycker jag!

Scaramanga, marlun och Simpatico gillar detta.
  5. Chuck

Chuck Friends of KS

Great shot!

Affe gillar detta.
  6. Spincini

Spincini Friends of KS

Hade vad jag kommer ihåg likadan klockrem som nr 1 när jag var liten. Efter två år luktade inte remmen hallon:D

Affe gillar detta.
  7. willbur

willbur Friends of KS

Från:
    Stockholm
    Fett äkta historia om Casio'n :D

Affe gillar detta.
  8. Affe
    Trådstartare

Affe Una vida loca

Från:
    En annan del av Söping
    Inte hallon kanske, men helt OK om den luktade kolarem :rolleyes:.

Spincini gillar detta.
  9. eriksson850

eriksson850 Friends of KS

Från:
    烏普薩拉
    Gillade certinan och de två sista! ;)