• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad hände med "Happy Beads"?..

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Hittade dessa två band i lådan idag och kom då att tänka på Happy Beads.. Någon som vet?
image.jpg


Egentligen så skapade jag denna tråd bara för att dela med mig av bilden till Spencer66
Jag vet ju hur mycket du gillar Panerai och framförallt i kombination med fräsiga armband
;-)
 

time2catch

Cartier
Friends Of KS
2-Faktor
I mina ögon så är de helt klart riktigt snyggt! Gillar främst färgen som skriker "nu är det sommar".
 

Pope

Cartier
De är så....så....så.....sommarn -12. :D

Nej men allvarligt, är de inte lite tråkiga? Finns så mycket kul man själv kan meka ihop och vara ensam om. Åk till Nepal och shoppa loss på pluttar i silver, små skallar i yak-ben, kulor i stjärn-rubin etc och du har (nästan) resan betald.

Jävvlit cool klocka däremot! ...... Spencey?
 

Onelund

Rolex
underbart, både klocka o strap.

en av de absoluta fördelarna med en panna är att de förlåter de flesta strapsen.
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
De är så....så....så.....sommarn -12. :D

Nej men allvarligt, är de inte lite tråkiga? Finns så mycket kul man själv kan meka ihop och vara ensam om. Åk till Nepal och shoppa loss på pluttar i silver, små skallar i yak-ben, kulor i stjärn-rubin etc och du har (nästan) resan betald.

Jävvlit cool klocka däremot! ...... Spencey?
Tror fanimej att de faktiskt är från sommaren 2012! hur visste du det?
 
Topp