• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad har din chef runt armen?

Krillan

Omega
En otroligt stor vit casioliknande pryl. Tänk fyrkantig G-Shock men med en diameter på 57mm.

Den tidigare chefen hade en betydligt trevligare klocka. Sin fars vintage Omega seamaster i väldigt bra skick.
 
Min chef har ett par olika, en Fortis Spacematic och en Eterna KonTiki Four-hands. Sedan råkar det vara så att han även är min far, nu är då planen att dra ned kollegerna i träsket!
 

Engesvik

Breitling
2-Faktor
Närmsta chefen rockar G-shock :( men vad ska man vänta sig i FM :rolleyes: Har dock spanat in en GMT master någonstans högre upp i ledet.
 

JWS

Omega
Börjar nytt jobb på måndag, ska bli sjukt intressant och se vad som rockas. Dock statlig myndighet så har inte så höga förhoppningar...
 

MeaCulpa

Breitling
Börjar nytt jobb på måndag, ska bli sjukt intressant och se vad som rockas. Dock statlig myndighet så har inte så höga förhoppningar...

I staten så är Gantklocka, batistinijeans och Rieker stressless "finklädd", ung "stekig" medarbetare rockar DW-klocka, Ralph-Lauren piké med jättelogga och gympadojor.

Min egen chef (inte staten) har en horribel jättestor sak från Gant.
 

zippan

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
En riktigt dålig replika av Breitling samt en schysst Seiko.
Han försökte även försöka sälja in replikan som the real deal tills jag fick kolla på den och han erkänner.

Ett steg upp, hans chef har en fyrsiffrig datejust.
 
Min teamledare varvar mellan Breitling B1, Breitling B2 och Longines Master Calendar. Det måste ju ändå anses som hyfsat bra. Bättre än jag själv faktiskt.
 

Öbo

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
En riktigt dålig replika av Breitling samt en schysst Seiko.
Han försökte även försöka sälja in replikan som the real deal tills jag fick kolla på den och han erkänner.

Ett steg upp, hans chef har en fyrsiffrig datejust.
Du skämtar? Försökte han på allvar säga att det var en riktig fast han visste att den var fejk?
 
Topp