• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad har din chef runt armen?

Subby

Rolex
Sen hade han en Bering, som alla andra personal, som Bering VDn gav i present(min fick vara hos mig två timmar innan en kompis till mig fick upp ögonen för den, så jag gav bort den)
IMG_0142.JPG
 

chgeorg

Omega
Min direkta chef kör någon form av parfymklocka men vår Sverige VD rockar idag någon form av Panerai. Så han har iallafall koll på läget!
 

Blackpercy

Panerai
2-Faktor
SjööSandström Royal Steel och en Omega Seamaster 300. Vill minnas att jag en sett en Breitling också, men det var länge sen.
Till jobbet transporterar han sig i Porsche. Vid snöväder BMW suv modell stor.
Måste ju synas vem som är chef.
 
Närmaste chef rockar nu mera någon form av Casio som berättar när det nappar??!!
VD:n en sleten Certina han fick i 40 års present för drygt 10 år sedan. En styrelse snubbe(tillika släkting till mig) visade sig ha en Panna härom dagen.
 

Husse

Patek
Vet du inte att om du använder hen i text så kommer folks penisar att börja skäras av, alla barn förbjuds att leka med vare sig brandbilar eller leksakskök och apokalypsens fyra ryttare visar sig i Sveg?
I Sveg!?!? Det var nytt! Har du någon mer info ang detta, @Strindberg ?
Jag har alltid trott att de skulle synas i Iggesund, alternativt i Alby! (Inte Alby utanför Stockholm, utan det lilla stället här!)
 
Topp