• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad har din chef runt armen?

fc2

Rolex
Någon trist kvarts-Tissot krono. VI är två på jobbet som har klockintresse men ingen av oss har pengar nog att köpa det vi vill.
 

garfield

Rolex
Pledge Member
2-Faktor
Närmsta chef: ganska gammal Suunto (ja han springer i skogen). Andra kollegor: Cartier samt en gammal Maurice Lacroix Moonphase som borde få det att rycka i baguetten hos vintagemaffian
 

JayJay

Rolex
I övrigt är min känsla att på mellanchefsnivå (läs: stereotyp stressad soccer dad nyss fyllda 40) är Omega Seamaster det givna valet.
Jag delar den bilden med dig.


Någon trist kvarts-Tissot krono. VI är två på jobbet som har klockintresse men ingen av oss har pengar nog att köpa det vi vill.
Allt handlar om prioriteringar. Om du inte "kan" köpa klockan du vill ha så handlar det förmodligen om att du inte vill det tillräckligt mycket i förhållande till annat du vill. :hilarious:
 
D

Deleted member 1265

Guest
Skäms, men kombon gantklocka/v70 trots hiskelig lön. Vad säger man jante eller kombinerat generellt ointresserad av ämnet....
Kan inte vänta dock till jag får släcka min törst med pepsi dock!
 

Josef B

Bestraffaren
Den här

uHEPr1h.jpg
 

Zacke

Vacheron
2-Faktor
Nada surf! En del suunto.

Förutom två chefer som har en guld Monaco respektive en DJ från -77 som mannen ägt sen den var ny. Han berättade att han köpte DJ'en hos Rob för sin första riktigt stora provision.
 

ANkk

Cartier
Min gamla chef körde hublot tills klanten tappade den i marken. Då blev det calvin klein medan hubben va på service.

Idag är jag min egen chef o kör longines hydro chrono

Chefen här hemma... Använder m. Kors
 

fc2

Rolex
Jag delar den bilden med dig.



Allt handlar om prioriteringar. Om du inte "kan" köpa klockan du vill ha så handlar det förmodligen om att du inte vill det tillräckligt mycket i förhållande till annat du vill. :hilarious:

Njae, lite väl enkelt beskrivet kanske. Du menar att alla skulle ha råd med en Paul Newman eller PP Tourbillon bara de ville? Efter att alla räkningar är betalda finns en viss summa kvar och oftast är den summan för liten för roliga klockköp.
 
Topp