• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad har du för fasta utgifter?

christian-h

Vacheron
2-Faktor
Den är ju fast i och med att du har den varje månad livet ut, variationen i kostnad kan du ju slå ut på ett år så har du en ''fast'' kostnad. :)
Rörlig kostnad med andra ord.:) Jag äter rätt mycket & rätt ofta - men har ingen koll på vad jag lägger på mat faktiskt. Två kilo kyckling om dagen är standard.
 

Marcilus

Cartier
2-Faktor
åh herre..
Hyra 5k+
Bil 1900kr ink försäkring ( my toyota is fantastic )
24/7 fitness 199kr
16k till sparkontot för nya bostadsrätten.. ( blir ingen jävla rolex än som frun sa igår.. ) haha
säkert massa mer men inte jag som sköter ekonomin ;)
 

Rey

Rolex
Rörlig kostnad med andra ord.:) Jag äter rätt mycket & rätt ofta - men har ingen koll på vad jag lägger på mat faktiskt. Två kilo kyckling om dagen är standard.

Förstår hur du tänker. Om jag säger såhär då, om vi tittar på dina matutgifter på ett år och väljer den månaden där du lägger minst pengar på mat så borde vi hitta den ''fasta'' delen av matkostnaden som du har. Spelar ju ingen roll egentligen men alla behöver ju äta och har därmed utgifter på mat varje månad när man räknar på en budget. :)
 
Topp