• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad har ni för armband till era klockor?

Snacklock

Omega
Som rubriken lyder, vad har ni för armband till era klockor? OBS! Jag vill inte skapa någon för-eller-emot-armband-debatt, jag vill bara se snygga accessoarer! ;)

Upp med bilder!

Jag bidrar med den första.
image.jpg
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Lite allmänt med snören och grejer om en är på det humöret... :)

image.jpg
 

P-vakten

Patek
2-Faktor
Oftast använder jag inte armband på vänsterarmen.. Men när jag gör det blir det oftast något hemmasnickrat som detta enkla paracord armband.
image.jpg
 

saittam86

Omega
Detta armband från Viola Milano har blivit en ständig följeslagare (mest för att det är förbannat jobbigt att ta av) men också för att det är snyggt.
IMG_0823.jpg
 

Aubergine

Cartier
2-Faktor
Kör på två, ena fick jag från en munk i Thailand den andra från en gammal gubbe som gjorde dem och satt dit en sten från hans by, från Thailand också
image.jpg
 

Tre333

Cartier
Plast armband samt stål och har nyligen beställt ett läder så ska bli skoj o testa! Får se om jag kan ordna några bilder framöver :)
 
Topp