• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad har ni för gadgets på era datorer?

80talisten

I wish a could afford a real gold Rolex!
;) :D

hq
 

Fryken

Kamrern
2-Faktor
Snyggt med sladdarna i bakgrunden hörru. :D

Har inga gadgets öht men iom detta insåg jag att det är dags för en ikonrensning.
 

Bilagor

  • bakgrund.png
    bakgrund.png
    300.3 KB · Visningar: 491

Målarn

The Steak
Inga gadgets här heller.. Men ni ser nog vad det är för bilder jag har på skrivbordet hahah, chocking?? No :mrgreen: ??
skrivbord.png
 

Målarn

The Steak
80talisten skrev:
Målarn skrev:
80talisten skrev:
Det är härligt att se hur fanatiska vi är här :D

Hahah vad menar du nu :lol: ?!
Haha jadu :lol: skrivbordsunderlägg på våra favoritklockor, sparade bilder på klockor.. Själv har jag en mapp med hundratals bilder på olika klockor... Djupa problem det här... :)

True that :cool: !! Sitter och glor på bilderna Varje dag tills jag köper klockan, sen kommer jag ju sitta och glo på själva klockan :mrgreen:
 

Snårtas

Rolex
Jag vet inte hur man tar en skärmdump på paddan, men denna har jag som bakgrund och stand-by...
 

Bilagor

  • image.jpg
    image.jpg
    129.3 KB · Visningar: 384

Fryken

Kamrern
2-Faktor
Målarn skrev:
Fryken skrev:
Målarn skrev:
VARFÖR hade jag ej pengarna redo när denna vart ute på auktion..... Börjar nästan gråta :cry:
http://www.pantbanken.se/scripts/f2page ... p=&kontor=

Vet du vad den gick för?

Japp.. INGEN la bud på den :? så den såldes inte ens... helt sjukt

Ja lite mysko. Såg nu att det var rätt länge sen. Snart dyker nog rätt objekt upp för dig! Får hoppas att det är nån som behöver stålar inför julhandeln och således måste blixtkränga sin 116718, :D
 

Målarn

The Steak
Ahh ca 1år sen.. Finns ju en på forumet, som jag ska ta och träffa snart tro :mrgreen:
Vill ju ha den som julklapp av mig själv Senast :lol:
 

80talisten

I wish a could afford a real gold Rolex!
Topp