• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad har ni för yrke?

Jag jobbar som oljedroppen i de tickande europeiska elektronikfabrikers behov av mönsterkort och asiatisk produktion av dessa.

Som oljedroppe får man då benämningen, Key Account Manager
 

Jens

Greedo
Har lagt ner det där med att jobba, men häromdagen så fick jag för mig att bli svetsare så jag håller på att kolla upp utbildningar.
 

Archie

Cartier
Och med detta menar du att skattebetalarna ska ha synpunkter på vad offentliganställda gör med sin lön? Intressant (och lite märkligt) i så fall.


nä, mest bara att dom betalar ut såpass hög lön i den statliga sektorn att det råder överepresentation av statliga tjänstemän bland rolexconnoisseurer.
 

Rikard

Omega
Säljare (butik).

Innan det jobbade jag på hotell som väktare i 14 år... bara nätter. Fyfan aldrig mer kan jag säga. Nu har jag världens bästa jobb och skrattar varje gång väckarklockan ringer och det är dags att gå till jobbet, det ni! :D
 
Topp