• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad har/ska ni få av er själva i julklapp?

Flat-Eric

Stålklockans beskyddare
2-Faktor
Julen kommer närmare, och som sades innan så får man de bästa klapparna av sig själv :D

Tomten var snäll i år mot mig, jag fick en blå tavla till min OQ - vad fick/kommer ni få?

Från:
null_zps631d25a8.jpg



Till:
null_zps72c4ba88.jpg
 

StarMan

KS Explorers Club
2-Faktor
Denna är egentligen en julklapp åt min syster men jag är bra sugen på att behålla den själv.
 

vonbahr

Har fått baka en pizza på menyn
2-Faktor
Jag fick en svart tavla till min oysterquartz. Kanske är det just OQ-tavlor som är årets julklapp(?).

Jag återkommer med bild när jag fått den monterad :) det borde bli i typ andra veckan i januari.

God jul & Gott nytt år
 

gruby

Pax Vobiscum
2-Faktor
Julklapp och julklapp, jag köpte denna för ca 2 veckor sedan för pengar som jag lagt undan varje månad symboliserande det jag lagt på snus innan jag slutade i mitten av januari och jag inser också att jag lyckats med en sjuhelvetes lång mening och i och med det passar jag på att önska God Jul!
3upy6ymy.jpg
 

Ernesto

Patek
2-Faktor
Vill någon köpa en billig julklapp till sig själv har jag en Atlantic med korstavla! Passa på, det är JULREA ;)
 

acce1999

Patek
2-Faktor
Skrev just i tråden där Martin021 visade sin AP-dykare, att det blev nya skidor till mig. Stavar och pjäxor ingick också... Premiärtur tidigare idag. Ser fram mot fler pass i veckan då vi befinner oss där det är snö. :)

Ja just ja. Klockan på handleden? En Rolex Explorer, förstås.

Kanske lite bilder senare i veckan...

A
 
Topp