• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad har/ska ni få av er själva i julklapp?

Skanvik

Cartier
Jag fick denna av mig själv i tidig julklapp;)
Måste varit riktigt snäll i år!
ada9ypa9.jpg



Sent from my iPad using Tapatalk
 

Boris Balkan

Fark you!
Eftersom jag varit så snäll i år förtjänar jag en Speedy Pro:)
Håller tummarna för att tomten hinner fram i tid!

Tyvärr. TT rapporterade nyss att två JAS-plan sköt ned en flygande släde över vattnet sydöst om Lovön. Alla renar och den korpulente vitskäggige mannen i röd kostym dog genast. Tydligen så hade tomtesläden identisk radarprofil med en rysk TU22-M "Backfire". Höjden av otur att tomten flög förbi under en av de dagliga 30 minuters perioder då Sverige faktiskt har jaktplan startklara...
 

addeh

Cartier
Tyvärr. TT rapporterade nyss att två JAS-plan sköt ned en flygande släde över vattnet sydöst om Lovön. Alla renar och den korpulente vitskäggige mannen i röd kostym dog genast. Tydligen så hade tomtesläden identisk radarprofil med en rysk TU22-M "Backfire". Höjden av otur att tomten flög förbi under en av de dagliga 30 minuters perioder då Sverige faktiskt har jaktplan startklara...
Typiskt.. :banghead:
 

Stomatologen

Patek
2-Faktor
Ska nog ta och ge mig själv 3 klockor mohaha alla skall givetvis ha inslag av guld. Självklart öppnar jag de ensam då man inte orkar förklara ännu ett köp av KLOCKOR, annars blir det soffan natten till annandag jul :p
 
Topp