• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad har Tomas i lådan??

Satt med di WEEKEND i knät och läste om tennisspelaren Tomas Berdych och hans kolckintresse.

Kan någon se vad för kul han har i lådan?


image.jpg
 

Picke79

Cartier
2-Faktor
Massor med skoj. Bronzo, DJ, brattar, och omegor, daytona mfl storheter men vad är det i nederst raden från vänster till mitten. Även de två högra överst är oklara för mig. Någon annan kan säkert rabbla ref nummer på alla, själv har jag inte kommit till den nivån jag är glad när jag kan se modell +tillverkare
 

KMS

Rolex
Lite coola UN dykare raden längs ner. Längst upp till höger Omega AT nzl. Halvkul men inte helkul[emoji1].
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Mest skräp med tanke på vad har drar in på tennisen, visst fanns det en och annan som man inte skulle tacka nej till visserligen. Men! med tanke på vad han drar in som sagt så, nja, bättre smak hade man kunnat önskat.
 

Daruvar

Cartier
Massor med skoj. Bronzo, DJ, brattar, och omegor, daytona mfl storheter men vad är det i nederst raden från vänster till mitten. Även de två högra överst är oklara för mig. Någon annan kan säkert rabbla ref nummer på alla, själv har jag inte kommit till den nivån jag är glad när jag kan se modell +tillverkare
ser ut som en ulysse nardin, hublot big bang av något slag och en chopard mille miglia i mitten. ( från vänster)
 

Chrisse

Patek
2-Faktor
Vilket skitsnack på sina håll.
Har har en grym låda med mkt mångfald, vitguldssub, vitguldsdaytona med många mer.

Tyvärr är det på väldigt många håll sjukt enkelspårigt här.
Tomas visar upp 15 kvalitets ur, jag gillar.

Sen hade jag gärna sett lite AP, VS, PP och ALS.. men det kanske kommer?
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Jag kan tänka mig att den där lådan speglar hans karriär. Börjat att köpa "vanliga" finklockor för att hamna i vitguldsträsket när pengarna börjat komma på allvar.
Om nu bilden är 3 år gammal så anar jag att det kanske finns en eller kanske två lådor till nu.
DE vore kul att se!;-)
 
Topp