• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad rattar frugan för dinka...?!

Min fru har haft diverse mög på armen, men eftersom hon är smart så insåg hon också till slut att Seiko ger mest pang för pengen!

IMG_0512.JPG
 

TheTaleTeller

Vacheron
Friends Of KS
2-Faktor
DJ verkar vara en ständigt återkommande pjäs när de kommer till respektive, antingen i ägandeform eller alternativt objekt för tjuva/låns. Ofta de lite äldre modellerna som 1601/03, Åsikter kring detta? Är era respektive nöjda med sina jubileerollar?
 

Jurutera

Breitling
Hon rattar en Michael Kors....som hon fått av mig...bilder överflödiga....:sorry:

Blir förhoppningsvis ändring på det framöver, försöker få in henne på en riktigt klocka, Cartier Ballon Bleu i 36mm:)
 
D

Deleted member 8389

Guest
Hon köpte en Breitling för många år sedan men den används aldrig utan ligger bara i låda. Jättefin i guld/stål med urtavla i pärlemo men hon glömmer säger hon när man frågar varför hon inte använder den.
IMG_0779.JPG
 

MartinMyhrman

Breitling
Sambon min använder sin seiko 5 flitigt, närmare bestämt SNK805k2. Jag tycker att den är fantastiskt snygg. Synd att den är för liten, annars hade jag nog köpt en liknande själv också.
 

Bilagor

  • 20170505_164429.jpg
    20170505_164429.jpg
    98.4 KB · Visningar: 59
Topp