• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad rattar ni?

R0B

Panerai
Tjena klockfolk!

För mig går bilar och klockor hand i hand. Har suttit och dreglat över bilder tagna från förarplats på en Bugatti Veyron eller någon fet Ferarri där man i stort sett bara ser en ratt och en vänsternäve som sportar en AP eller Rolex.
Har letat någon liknande tråd (och kanske missat, tycker det borde finnas?), men inte hittat. Så min fråga till er är -Vad kör ni, och vilken klocka vilar på ratten?

Här kommer bild från mitt förarsäte! :)

image.jpg
 

svesam

Rolex
Tjena klockfolk!

För mig går bilar och klockor hand i hand. Har suttit och dreglat över bilder tagna från förarplats på en Bugatti Veyron eller någon fet Ferarri där man i stort sett bara ser en ratt och en vänsternäve som sportar en AP eller Rolex.
Har letat någon liknande tråd (och kanske missat, tycker det borde finnas?), men inte hittat. Så min fråga till er är -Vad kör ni, och vilken klocka vilar på ratten?

Här kommer bild från mitt förarsäte! :)

image.jpg


Tråd för detta finns redan, men när du droppar en så snygg klocka är det ok med en till ;)

/Daniel
 
  • Like
Reactions: R0B
Topp