Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Vad säger ni om denna?

Diskussion i 'Diskussion' startad av Joakim Svensson, 5 september 2015.

1. Joakim Svensson
    Trådstartare

Joakim Svensson Friends of KS

Från:
    Småland
  2. JayJay

JayJay Biskop

Jag gillar. Du får ju dessutom med originaldelarna så det är ju inte så mkt att orda om.

3. jabla

jabla Förgöraren

Från:
    Helsingborg
    Tavlan kan man ju alltid byta tillbaks till original eftersom den följer med. Däremot tycker jag priset var högt.

Ako gillar detta.
  4. Bjoerlin76

Bjoerlin76 Biskop

Från:
    Sigtuna, Stockholm
    Tycker den va fin! Kul med fullset. Även trevligt att originaldelarna följer med utifall att du vill byta tillbaka tavla o visare. :) Edit: Hehe, trea på den...

5. tgofswe

tgofswe Stadsbo

Från:
    shanghai
    Vad skulle en sådan ligga prismässigt?

6. jabla

jabla Förgöraren

Från:
    Helsingborg
    Har ingen koll men funderade på den för en månad sen och kom fram till att jag tyckte den var trevlig men för dyr. Skulle nog inte betalt mer än 55 för den.
    Kommer snart nån som har koll och rättar mig. :)

7. Joakim Svensson
    Trådstartare

Joakim Svensson Friends of KS

Från:
    Småland
    Är väl ungefär så jag känner också, priset känns lite för högt. Men oj så cool den är.

8. Equilibrium

Equilibrium Friends of KS

Från:
    Island
    Fullset bringar ju alltid fram höga priser tyvärr, personligen hade jag avstått från denna men.... den blir säkert såld.

9. Richard Aslin

Richard Aslin Stadsbo

Från:
    Bjuv NV Skåne
    För att jämna ut lite, jag hade köpt om jag varit intresserad. Gjorde likadant på en annan klocka. Köpte inte för att jag tyckte den var lite dyr. Ångrar mig fortfarande. Så vill du ha den köp!

10. Patric Aronsson

Patric Aronsson Friends of KS

Blev ju sugen själv. 55 och mindre tvekan. Ser dock mkt bra ut vid en snabb jämförelse via div URL. Prismässigt även då ok.

Mårtenssons ur Brookfield