• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad säger panelen om HYT?

Ricrob

Patek
Kom att tänka på att jag läste om HYT H1 Titanium för ett par dag sedan, när jag såg att Nymans tydligen ska ta in HYT.
Coola dinkor helt klart, som väcker blandade känslor hos mig, då det är ballt och futuristiskt med färgad vätska osv och samtidigt som jag gillar mer klassisk desigt, så välkomnar jag nytänk och desigt utanför boxen. Vad tycker ni?

http://www.hytwatches.com/Collection/Wa ... nium-1.sls
 
Coolt men känns som en oneoff klocka som ett märke gör för att visa att dom kan, inte en klocka att bara kränga iväg...

Vilka kommmer köpa den där???? Vad jag kan hitta på nätet så vekar dom kosta 45 000 USD känns som en försvinnande liten marknad i Svedala!
 
V

Viggen

Guest
Intressant, men personligen tycker jag att det var svårläst att se tiden. Tror jag skulle föredra en Urwerk UR-110ST om jag ville ha något annorlunda. :) (Men ingen av dessa ur ligger inom min ekonomiska räckvidd ändå.) :lol:
 

Josef B

Bestraffaren
HYT är en ganska coolt märke med ett annorlunda design, jag bangar inte för att prova! Jag lajkar! :cool: Men sedan vet jag inte hur en sådan håller sig i längden. Men kan Graham- och Hublotklockorna så kan HYT :)

Förrresten, RicRob. Prova Graham! Jävligt coola och passar dina handleder, och dom är otroligt bekväma på gummi! Om de inte vore så förbaskat dyra så skulle det varit taget :) De finns i Fältöversten sist jag provade.

IMG_0274.jpg
 

Ricrob

Patek
Josef B skrev:
HYT är en ganska coolt märke med ett annorlunda design, jag bangar inte för att prova! Jag lajkar! :cool: Men sedan vet jag inte hur en sådan håller sig i längden. Men kan Graham- och Hublotklockorna så kan HYT :)

Förrresten, RicRob. Prova Graham! Jävligt coola och passar dina handleder, och dom är otroligt bekväma på gummi! Om de inte vore så förbaskat dyra så skulle det varit taget :) De finns i Fältöversten sist jag provade.

IMG_0274.jpg
Sjysst! Klocka med GMT och gaständare! :lol:
 

Pappi

Bib Fortuna
2-Faktor
Jag trycker på gilla-knappen, men knappast på köp-knappen. Man får väl anta att de har glykol i klockan, men hur låg temperatur tål den? :lol:
 
Topp