Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sista chansen att rösta! Röstningen stänger 23:59 idag.

Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Vad säger panelen om HYT?

Diskussion i 'Diskussion' startad av Ricrob, 10 december 2012.

1. Ricrob
    Trådstartare

Ricrob Friherre

Kom att tänka på att jag läste om HYT H1 Titanium för ett par dag sedan, när jag såg att Nymans tydligen ska ta in HYT.
    Coola dinkor helt klart, som väcker blandade känslor hos mig, då det är ballt och futuristiskt med färgad vätska osv och samtidigt som jag gillar mer klassisk desigt, så välkomnar jag nytänk och desigt utanför boxen. Vad tycker ni?

http://www.hytwatches.com/Collection/Wa ... nium-1.sls

2. Aquaracer2

Aquaracer2 Groda

Från:
    Skärgården
    Näääääää.

3. 80talisten

80talisten I wish a could afford a real gold Rolex!

Från:
    Eskilstuna
    Det för tankarna mera till en bilmotor än urverk.... Men ändå rätt cool design :)

4. jabla

jabla Förgöraren

Från:
    Helsingborg
    Kul idé att blanda in hydraulik i ett armbandsur.

5. Rossi

Rossi Präst

Inte en enda träff på chrono24. Är det bara en designstudie eller går dom att köpa?

6. Coolt men känns som en oneoff klocka som ett märke gör för att visa att dom kan, inte en klocka att bara kränga iväg...

Vilka kommmer köpa den där???? Vad jag kan hitta på nätet så vekar dom kosta 45 000 USD känns som en försvinnande liten marknad i Svedala!

7. leben

leben El Patrón

49 mm bred, 18mm hög.........

8. Viggen

Viggen Guest

Intressant, men personligen tycker jag att det var svårläst att se tiden. Tror jag skulle föredra en Urwerk UR-110ST om jag ville ha något annorlunda. :) (Men ingen av dessa ur ligger inom min ekonomiska räckvidd ändå.) :lol:

9. ZQT

ZQT The Banker

+1 på det!

Det är dock kul att du kommer med skojiga förslag Ricrob!

10. HYT är en ganska coolt märke med ett annorlunda design, jag bangar inte för att prova! Jag lajkar! :cool: Men sedan vet jag inte hur en sådan håller sig i längden. Men kan Graham- och Hublotklockorna så kan HYT :)

Förrresten, RicRob. Prova Graham! Jävligt coola och passar dina handleder, och dom är otroligt bekväma på gummi! Om de inte vore så förbaskat dyra så skulle det varit taget :) De finns i Fältöversten sist jag provade.

11. Ricrob
    Trådstartare

Ricrob Friherre

Sjysst! Klocka med GMT och gaständare! :lol:

12. Pappi

Pappi Lilla Fridolf

Jag trycker på gilla-knappen, men knappast på köp-knappen. Man får väl anta att de har glykol i klockan, men hur låg temperatur tål den? :lol:

Mårtenssons ur Brookfield