• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad sportar ni för cykel?

buggin-san

Cartier
Bergscykel gäller på landet. Mongoose Meteore Team. 9,4 kg...!
RBpwBTv.jpg
 

OBRKV

Cartier
DhYbD7N.jpg

I stan cyklar jag omkring på en kromad Bianchi Pista (jag vet, taskig bild). Om någon i Stockholm sitter på ett 26mm, smidigt bromshandtag som dammar får denne gärna skicka PM!
 

vekktah

Cartier
Låter härligt, bäst att passa på att utnyttja det fina vädret. Körde du ut på Färingsö? Jag tror att jag kan ha sett dig strax efter Tappströms rondellen på väg mot just Färingsö. Noterade en svart/vit konstellation (cykelnörd som man är...)

Haha! Ja, det kan det mycket väl ha varit. Körde med en kille nästan lika färgmatchad i svart-rött-vitt på en rödspecialized. Det var magiskt fint, blåste ovanligt lite tycker jag.
 

Gräsanden

Cartier
2-Faktor
Tänkte kolla här om någon har nått tips på en cykel. :)

Behöver något som funkar bra året om så även nu när det är snö på vägarna.

Tänkte spana begagnat och sätter budget på runt 5000kr. Så tips på märken och annat bra att veta vore kalas! :D
 
Topp