• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad trött jag blir - Köpte Vintage Fejk utan att misstänka nåt

JoberMan

Politruk
2-Faktor
Den är 40mm och är inte längre till salu utan ska skickas tillbaka. Det stod nämnligen 38mm i annonsen när jag köpte den, men min mätning på "ringen" utan krona visade 40mm. Och "joberman" var lite tyken när han sa att den "växt 2mm" så då bestämde jag mig att strunta i att sälja den och bara skicka tillbaka den och ta valutaförluster och sånt... utan att argumentera emot så skrev jag att den är "42mm imorn", ren ironi, och jag ber om ursäkt om jag stört nån...

Tack ändå för feedback!
Jag är inte från västkusten (?), så jag förstår inte riktigt innebörden av uttrycket "tyken". Att jag reagerade på de olika måttangivelserna berodde enkom på att jag var seriöst intresserad av att köpa klockan, men fann det djävligt oseriöst att du inte kunde bestämma dig för hur stor den var. Säga vad man vill om det metriska systemet, men det medger inte särskilt mycket utrymme för egna tolkningar av hur stora eller små grejor är.
 
D

Deleted member 1154

Guest
Jag är inte från västkusten (?), så jag förstår inte riktigt innebörden av uttrycket "tyken". Att jag reagerade på de olika måttangivelserna berodde enkom på att jag var seriöst intresserad av att köpa klockan, men fann det djävligt oseriöst att du inte kunde bestämma dig för hur stor den var. Säga vad man vill om det metriska systemet, men det medger inte särskilt mycket utrymme för egna tolkningar av hur stora eller små grejor är.
Beklagar... Tack ändå
 
Topp