• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad tror ni, någon som är sugen?

Ministern

Founder
2-Faktor
C95F6373-F9A5-4E03-8E65-49694AB4AC18-3292-000002B81B4B61FE_zps3c273f16.jpg
 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
Skitcool!

Jag älskar min Tissot navigator i ungefär samma skick. Tickar på bra! Jag kan bara rekommendera dessa!
Köööp nå´n!
 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
Minns inte... Runt 3000-3500 har jag för mig. Köpte den här eller på TTT förra sommaren. (när var KS igång?)

Fast min var utan länk å med trasigt/spräckt glas.

Kanske säljaren minns? Fast jag kommer inte ihåg vem det var... Men det var nån "kändis" - DET minns jag! :)
 

Ministern

Founder
2-Faktor
Minns inte... Runt 3000-3500 har jag för mig. Köpte den här eller på TTT förra sommaren. (när var KS igång?)

Fast min var utan länk å med trasigt/spräckt glas.

Kanske säljaren minns? Fast jag kommer inte ihåg vem det var... Men det var nån "kändis" - DET minns jag! :)

då borde ju 4500 vara ett vettigt pris på den?
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor

Ariste

Audemars
2-Faktor
Det tycker jag. Förutsatt att allt funkar acceptabelt.

Vad säger vår vintage-kronograf guru Ariste?
Det epitetet smakar finmögel...:)

4500 kr för en Tissot Navigator med Valjoux 7734 i bra skick låter väl inte helt fel, de ligger högre på bukten men har gått att knipa billigare men då med servicebehov. Snygg och i bra skick, best of luck!
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Grym klocka, alltid gillat den där. För några år sedan gick de för 2-2.5k (knappt det ibland) men känns som modellen fått ett litet välförtjänt uppsving. Kanske lite dyrt med 4.5k kan jag tycka, men med det inte sagt att du inte kan finna en köpare som betalar det.
 
Topp