• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad tror ni om den här..?

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Ser väl hel ok ut men två saker reagerar jag på. Boettsidan på kronsidan ser nästan konkav ut. Sedan ser boettlocket lite knepigt ut? Slipat av en gravering? Skulle gärna se fler bilder på den.

Sedan angående fler bilder är det något jag ofta stör mig på när det kommer till köpare. Inte för att det behöver vara så i detta fall, men ofta bes det om fler bilder utan tanke och mest på rutin. Om man är spekulant på mina ur tycker jag att man i så fall får precisera vad man vill ha bättre bilder på.
 

Sond

Patek
Bilder är lite knepigt. Personligen tycker jag att en butik kan bjuda på lite fler bilder direkt i annonsen. Jag tror jag avstår.
 

acce1999

Patek
2-Faktor
Nu skrev du att du tror att du avstår, men några kommentarer:

På den prisnivån kan man inte vara kräsen...
Boetten ser - givet priset - bra ut. Ser ut att finnas mycket boett kvar. Kolla runt stifthålen. Kolla också profilen runt bakboetten.
Om det är en spricka i glaset vid kl 6 (som nämns), så är ju byte av plexi enkelt. Det är ingen showstopper. Du kanske ändå vill byta till glas med förstoringsbubbla.
Länk och lås ser (återigen med hänsyn till priset) OK ut. Dito tavla och visare.

Givet att jag börjar ana vad du söker efter, så tycker jag att du ska titta på dyrare klockor, för att få mer. Framför allt så skulle jag vilja se mer av urverket innan jag handlar.

mvh A
 

10past10

Omega
Jag kan inget om DJ men sitter inte end piece bitarna ovaligt dåligt? Givetvis något som i så fall går att byta, men i alla fall värt att notera.
Åter igen, jag vet inte om jag har rätt. Bara ett fråga från mig.
 
Topp