Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Vad tror ni om denna handlare?

Diskussion i 'Diskussion' startad av Tommytvigg, 24 november 2015.

1. Tommytvigg
    Trådstartare

Tommytvigg Borgare

Från:
    Dalarna
    Någon som har erfarenhet av D. & E. Luxury Watches från italien?www.deluxurywatches.com
    Allt på Facebook är skrivet på kort tid.
    Svårt att få fram någon info om denna handlare. Trusted seller från 2015 vilket inte säger så mycket.

2. JohnDoe

JohnDoe Friends of KS

Från:
    Sverige, stockholm
    Forumet är fullt av trådar med folk som blivit lurade. Jag skulle ta någon annan säljare.

3. Tomas Eriksson

Tomas Eriksson Friends of KS

Från:
    Prettogettot
    Allt ser ju seriöst ut men hittar inga referenser från någon som handlat där. Har han något du vill köpa hade jag tagit en weekend till Napoli och gjort affär på plats. Som @JohnDoe säger är det väldigt riskfyllt att skicka iväg pengar till en okänd handlare.

romanov och JohnDoe gillar detta.
  4. MJ24

MJ24 Friends of KS

Det finns en tråd om C24-handlare under Good/bad guys, kolla där.

5. Tommytvigg
    Trådstartare

Tommytvigg Borgare

Från:
    Dalarna
    Okej tack, missade det.

6. JoakimN

JoakimN Bonde

Hittat en klocka jag är intresserad av från samma säljare, fick du ut någon information?

7. tektuk

tektuk Torpare

Från:
    Tjockhult
    Goafton, jag är helt ny här på KS men är hur som helst precis i färd med att avsluta ett köp med D&E. Rapporterar mer när klockan är hemma. So far so good...

8. Tommytvigg
    Trådstartare

Tommytvigg Borgare

Från:
    Dalarna
    Jag har bara positivt att säga om den säljaren. Min affär gick väldigt smidigt. Mycket snabb leverans efter betalning.

Torsten gillar detta.
  9. MrJazze

MrJazze Bonde

Från:
    Västmanland
    Någon som handlat från First Class Watches UK ?

Mårtenssons ur Brookfield