• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad tror ni om denna? Rolex GMT 1675

Gustav.S

Omega
Tjena!

Min käre far lyckades ju - tyvärr övertala mig att få köpa min trevliga 16613:

DE554703-C0B8-4F89-B4AD-2799F72AB488-6677-000006D71E872332.jpg


Jag är lite sugen på denna som ersättare, en GMT Master Rootbeer Nippledial 1675 från -72. Tycker den verkar OK - har ni några synpunkter? Den kommer alltså på läderband och med ett äkthetsintyg från Kaplans. Ska fungera bra enl säljare.

7B9F14F6-6B63-4549-BC6B-D73524767ED7-6677-000006D4885C48FE.jpg
 

Per

Björklövens finest
2-Faktor
Svårt att avgöra på en bild via mobilen men spontant ser den fin och korrekt ut. Är dessvärre ingen expert så avvakta lite mer feedback.

Denna som ligger på Blocket va? Någon tusenlapp för mycket i min smak då den är utan länk men här kan det baa vara jag som är snål. :)
 

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
Som Per skriver....bilden är inte good enough.....men 1675/3 är riktigt riktigt fräsig. Tycker den är fantastisk som modell!!
 

Ministern

Founder
2-Faktor
Är det den som är ute för 27500 och har den bra case så är det ett bra pris! Jag hade definitivt inte tvekat. Be om fler bilder för att avgöra kvalitén på boetten.
 

Knät

Cartier
Säger som Spencer, lite mer bilder skulle inte skada. Men 27,5 för huvud på läder låter klart vettigt.
Har du en Honda förresten?
 

Gustav.S

Omega
Yes, den finns på blocket.

Tack för svar! Tycker somsagt den ser najs ut (iofs tycker jag bättre om min 16613 :()

Nix, har en Saab nu... Hade en BMW 3-serie tidigare.
 
Topp