Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Vad tror ni om denna? Rolex GMT 1675

Diskussion i 'Diskussion' startad av Gustav.S, 9 januari 2013.

1. Gustav.S
    Trådstartare

Gustav.S Bonde

Från:
    Stockholm
    Tjena!

Min käre far lyckades ju - tyvärr övertala mig att få köpa min trevliga 16613:

Jag är lite sugen på denna som ersättare, en GMT Master Rootbeer Nippledial 1675 från -72. Tycker den verkar OK - har ni några synpunkter? Den kommer alltså på läderband och med ett äkthetsintyg från Kaplans. Ska fungera bra enl säljare.

2. Per

Per Björklövens finest

Svårt att avgöra på en bild via mobilen men spontant ser den fin och korrekt ut. Är dessvärre ingen expert så avvakta lite mer feedback.

Denna som ligger på Blocket va? Någon tusenlapp för mycket i min smak då den är utan länk men här kan det baa vara jag som är snål. :)

3. Davvan

Davvan My Kung Fu is stronger than yours!

Från:
    Fettefleur......
    Som Per skriver....bilden är inte good enough.....men 1675/3 är riktigt riktigt fräsig. Tycker den är fantastisk som modell!!

4. Spencer

Spencer Gustav II Adolf Admin

Är det den som är ute för 27500 och har den bra case så är det ett bra pris! Jag hade definitivt inte tvekat. Be om fler bilder för att avgöra kvalitén på boetten.

5. Knät

Knät Stadsbo

Från:
    Det mörka småland
    Säger som Spencer, lite mer bilder skulle inte skada. Men 27,5 för huvud på läder låter klart vettigt.
    Har du en Honda förresten?

6. Gustav.S
    Trådstartare

Gustav.S Bonde

Från:
    Stockholm
    Yes, den finns på blocket.

Tack för svar! Tycker somsagt den ser najs ut (iofs tycker jag bättre om min 16613 :()

Nix, har en Saab nu... Hade en BMW 3-serie tidigare.

7. Knät

Knät Stadsbo

Från:
    Det mörka småland
    Ok.. Trodde du var någon annan då ålder, namn, utbildning m.m. stämde väldigt väl ihop.. Men det var inte du då..

Mårtenssons ur Brookfield