• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad tror ni om denna?

cab

Audemars
2-Faktor
Garatikortet ser väl annorlunda ut om man jämför med de flesta Omega cert jag sett.

Det ser ut att sitta ett viklås på gummiarmbandet.

Klart man kan sätta på vilket armband på vilken klocka man vill behöver ju inte vara orginal.
 

Fryken

Kamrern
2-Faktor
cab skrev:
Garatikortet ser väl annorlunda ut om man jämför med de flesta Omega cert jag sett.

Kan ju bero på att det är en Breitling? :D

Själv skulle jag skippa den klockan men enbart pga hur annonsen är skriven. Sen är jag alltid skeptisk till klockor där det mesta, men inte allt, följer med.
 

cab

Audemars
2-Faktor
Fryken skrev:
Själv skulle jag skippa den klockan men enbart pga hur annonsen är skriven. Sen är jag alltid skeptisk till klockor där det mesta, men inte allt, följer med.

This, man brukar få en bra känsla vad man har att göra med hur en annons är skriven/bilder.
 

Lundin

Breitling
Det är inte så att jag är intresserad av att köpa klockan är dock sugen på att sätta dit han om det är en kopia/stulen klocka han sitter på! :)
 

Fryken

Kamrern
2-Faktor
Annonstext, bilder samt pris kommer nog ändå göra klockan svårsåld så jag tycker inte att du ska lägga så mycket tid på det. :) De jävliga annonserna är enl mig de där säljaren lyckas göra en intressererad och där man inte är säker på om det är äkta vara eller om klockan öht existerar. Annonser som den du länkade känns ändå dödfödda.
 
Topp