• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad tror ni om red on red?

Ministern

Founder
2-Faktor
Har ju aldrig varit någon förfäktare av Nato, har dock haft ett skräpande i min låda i över 2,5 år. Så självklart uppstår frågan snyggt eller osnyggt?


















6F37B3C0-908D-4C17-9F36-0DA04A53346A-2540-0000029F1183C281.jpg
 

vaniljglass

Nisse på lagret
2-Faktor
Visserligen ingen röd text..

Men jag gillar det ändå. Passar bra mot ett blekt insert, särskilt på sommaren.

atMFS.jpg
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Kom igen nu! Jag blir uppenbarligen tvungen att säga det alla tänker men ingen vågar uttala.

Nej Spencer. Det ser förjävligt ut (pardon my french).

Sporta ett svart nato eller ett grå/svart om du vill vara busig. ;)
 

paradis

Audemars
På bilden ser det bra ut,men jag gillar INTE nato band.Tycker klockorna är för tunga ,för att bäras på en tyg bit.
 

M74

Omega
Införskaffade ett par nato, ett blått samt ett tror det var svart/grårandigt till min seamaster. Sladdrigt o jävligt uppfattade jag det som, nää, det åkte av fort som f-n. För mycket biblio/träslöjd/jumpalärare stuket ( inget ont om dessa ).
Så är det någon som vill ha dessa skicka ett mail så ordnar jag det
/Mathias
 

Barda

Cartier
Denke skrev:
Kom igen nu! Jag blir uppenbarligen tvungen att säga det alla tänker men ingen vågar uttala.

Nej Spencer. Det ser förjävligt ut (pardon my french).

Sporta ett svart nato eller ett grå/svart om du vill vara busig. ;)

Jag håller med dig Denke! Det ser "göteborskt" ut... Tolka som ni vill... ;)

Men by all means, matcha med röd slips, röda strumpor och röd pochette...

....Nää det ser ok ut.

;)
 

Flat-Eric

Stålklockans beskyddare
2-Faktor
Generellt kör jag nästan alltid länk, men det kan vara roligt att sporta en nato på sommaren, gärna färgglada eller klassiska grå/navy/svart - primärt enfärgade dock

Inte sommar, men soligt i allafall:

3B6DDFA3-0862-442B-830A-78E59B0B892D-11473-00000882687BDCBF_zps4d3cf60e.jpg
 

Fred72

Cartier
Applåderar initiativet. Jag har också provat den kombinationen och flera andra, funkar i ungefär 10 minuter...Kanske funkar för andra men ser inget vidare ut på mig.

Ska jag vara helt ärlig så förstår jag varför Submarinern m.fl. säljs med oysterlänken...den ser helt enkelt bäst ut på detta viset.

Några plågsamma försök nedan:
SL372350.jpg

SL372355.jpg

SL372349.jpg

SL372342.jpg

SL372341.jpg
SL372348.jpg

Så här ska det se ut!
SL372371.jpg

Eller möjligtvis så här!
SL372383.jpg

//Freddan
 

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Du är envis! Men nu får du ta och ge dig med dessa äckliga bagageremmar. Subben är en bruksklocka som ska sitta på ett oyster. Experimentera och leka kan du göra med din nya "rosa" modeklocka ;)
 
Topp