Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Vad tycker ni om Chopard Mille Miglia?

Diskussion i 'Diskussion' startad av Zagato1, 27 november 2012.

1. Zagato1
    Trådstartare

Zagato1 Bonde

Kom på att jag inte läst något på forumet om Chopards klockor. Själv tycker jag att deras Mille Miglia serie är riktigt snygga klockor som dessutom matchar mitt intresse för Italienska sportbilar.
    Därför ställer jag frågan i rubriken till er som kan klockor mycket bättre än mig.

2. fredrik

fredrik Bonde

Ditt namn (Zagato) avslöjar helt klart ditt intresse :-D.
    Mille Miglia serien är lyckad och jag har den på min önskelista. Dock så har där alltid kommit andra klockor före liksom.

3. Viggen

Viggen Guest

Vet inte om jag kan mer om klockor än dig. Själv vet jag ingenting om Chopard. Jag gjorde en sökning på google nu, och Mille Miglia-serien har en del riktigt snygga modeller. Exempelvis denna Gran Turismo Alfa Romeo. Gillar de röda markeringarna i klockan och på visarna. :)

Bifogade filer:

4. daviden

daviden Karl X Admin

Från:
    Malmö
    Jag gillar dem, de verkar även ligga i bra prisläge - men de verkar väldigt svårflippade om man tröttnar.

5. pulpen

pulpen Stadsbo

Från:
    Stockholm
    +1
    Med andra ord köp beggat, eller om du ändå köper nytt så får du se till att inte tröttna på den eller om du tröttnar vara beredd på rejäl förlust...

6. Rossi

Rossi Präst

Kommer ihåg när man bläddrade i Registry Dupont på 90-talet och såg Chopardannonser. Redan då nickaed jag gillandes om dom.

7. Denke

Denke Drottning Kristina Admin

Från:
    Stockholm
    Jag gillar dem också! Letade ett tag efter en begagnad vilket jag tror är det smartaste köpet med tanke på värdeminskning, om det inte är en keeper vill säga. Klart du ska ha en! :)

8. Molle

Molle Kambei Kobra Kai

Modellen från 2000 var snygg!

/Stefan

9. Fryken

Fryken Kamrern

Från:
    STOCKHOLM
    I somras var det en till salu på gamla TTT. Tyckte då att den var riktigt cool men någon hann knipa den. Snyggt band också.

Inte min bild så vill ägaren ha bort den så säg till.

Bifogade filer:

Mårtenssons ur Brookfield