• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad välja? Rolex, Rolex eller Rolex?

Singular

Rolex
2-Faktor
Ingen jävla tvåton...

Det är inget fel att ha för lite stålars eller andra prioriteringar, men att dynga iväg så mycket på en halvmesyr är inte kul. Alls.
 

DW6900MS

Audemars
2-Faktor
Hårda ord mot GS:) Tycker verkligen att det flyger på sub och gmt. Daytona samt DJ är en annan femma:)
Men bör nog se YMen live innan jag uttalar mig?
 

Bolio

Panerai
Trots allt gubb snack om GS skiter jag i det 116613 precis som den du har på bild med svart är gudomlig. Sen funkar GS grymt bra i komb med ringar eller ring på fingrarna. Lätt val av dessa tre bara att slå till.
 

Mangusta

Cartier
Aldrig, aldrig, ALDRIG guld eller tvåton på män, hör du det? :eek: Sen är blåa YM snyggast alla dagar i veckan så kör på den! :) NU kan ni låsa tråden!!!
 

DW6900MS

Audemars
2-Faktor
Detta med tvåton alltså. Väcker många känslor.
Själv har jag nog 116613 som favorit, skall föröka få klämt på klockorna i Hong Kong om en månad. Kanske blir klokare då?
 

Flat-Eric

Stålklockans beskyddare
2-Faktor
Skulle egentligen inte välja någon av dem för att vara ärlig... Skulle jag ta en sportis från Rolle så skulle jag förmodligen gå på 114060 alt 116710LB

Men för att svara på din fråga; jag skulle välja GS-subben bland de tre ovan.

Sub är alltid sub, på gott och ont. Funkar alltid. Med den GS-subben så får du extrapoäng hos bilhandlaren samt AIK-are (vilket ej är positivt å andra sidan....)
 

DW6900MS

Audemars
2-Faktor
Skulle egentligen inte välja någon av dem för att vara ärlig... Skulle jag ta en sportis från Rolle så skulle jag förmodligen gå på 114060 alt 116710LB

Men för att svara på din fråga; jag skulle välja GS-subben bland de tre ovan.

Sub är alltid sub, på gott och ont. Funkar alltid. Med den GS-subben så får du extrapoäng hos bilhandlaren samt AIK-are (vilket ej är positivt å andra sidan....)


AIK? Elfsborg hoppas jag.
 

Ricrob

Patek
Lätt 116613! Om inte den nya med metallic blå tavla (när den nu kommer) så helt klart den svarta på bild! Inte den "dö-blåa".
 

A.Gold

Omega
116622 - Urtavlan är så sjukt vacker, tyvärr är bezelen är lite väl over-sized för min smak, känns som om den äter upp urtavlan. Subben hade varit given om det inte vore för tvåtonen.
 

DW6900MS

Audemars
2-Faktor
Hann inte in till Rob E idag. Hur stor är sannolikheten att de har alla tre klockor inne?
Kanske hinner dit imorgon en sväng.
 

UNO

Panerai
Bumpar en nästan två år gammal tråd, visst känns det som att TT är mer accepterat i dag ?
 

Vincent

Cartier
Tar emot att säga då jag håller gmt kärt i mitt hjärta men en blå 116613 är svårslaget och den enda rollen som funkar på tvåton!
 

Gummo

Joker
2-Faktor
Nej nej... du har missförstått det hela. HIV, en Bayliner och en G/S Daytona är de tre sakerna du aldrig blir av med. G/S Subbar är en helt annan femma!
Det går att bli helt virusfri nu för tiden. De andra två sakerna är nog tyvärr som du säger omöjligt att bli av med...
 
Topp