• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Miami

Rolex
2-Faktor
Funderar på att sälja min 9411/0 svarta snowflake head only från 76
Rimligt pris så alla är nöjda?
Servad för 2 år sen
 

Miami

Rolex
2-Faktor
image.jpg
Går inte att svara på frågor kring värdet på vintage, om man inte visar bilder på boett, tavla etc. :)

Sant :)
Måste lyckas natta generalen så ska jag se vad som går att ordnas :) här är en iallafall
 

Dixie

Audemars
2-Faktor
Köpte den för ynka 4000k . Renovering av bezelring samt ny krona och fullservice med allt som det innebär av en kostnad på 3900k. Klockan är i fint skick. 4000+3900. 7900k för klockan känns billigt.
Om man utgår från c24 så borde det landa på någonstans 12 kanske iom service. Är väl lite folk som letar Breitling under 15k nu tror jag... Kolla i Breitlingtråden.

Har jag rätt ang priset? Ingen aning. @Salle sålde en i början av oktober men har ändrat annons och tagit bort priset så den hjälper ju föga. Kolla vad hen fick!
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Om man utgår från c24 så borde det landa på någonstans 12 kanske iom service. Är väl lite folk som letar Breitling under 15k nu tror jag... Kolla i Breitlingtråden.

Har jag rätt ang priset? Ingen aning. @Salle sålde en i början av oktober men har ändrat annons och tagit bort priset så den hjälper ju föga. Kolla vad hen fick!

Då föreslår jag att @Salle petar tillbaka priset i sin annons, annars blir admin gramse och bannar @Salle från Köp/Sälj.
 
Topp