• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vafaan! Arlanda idag igen??!!

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Idag blev det annat än kaffe i alla fall! På väg till Prag med lilla frugan. Skål på er och trevlig Valborg!!:)
image.jpg
 

garfield

Rolex
Pledge Member
2-Faktor
Smaskens. Ha det trevligt men akta er för att hoppa in i taxi utan att be om priset först. Blev duktigt blåst i Prag för några år sedan.
 

aljung

Panerai
2-Faktor
Ser riktigt nice ut! Ha en bra resa och en trevlig Valborg :) Snygg panna också (för att hålla det lite OnT).
 

Kniven

Cartier
Snudd på! 455 pix för 2 räkmackor och då är inte drickat medräknat... Man ska ALLTID fråga vad saker och ting kostar INNAN man handlar;-)
Uppskattar när folk som lägger halva stadsbudgeten på klockor blir upprörda för vad en liten macka kostar.

Ha en trevlig resa din lilla livsnjutare!
 

Bexa

Omega
Panna och räkmacka är bara plus! Om du är på det "fik/matstället" på arlanda jag tror att du är på så kan jag säga att de är riktigt nice där. maten etc, Trevlig resa!
 

Strindberg

Patek
2-Faktor
Var där i helgen, lovely. Dock feltänkte jag hos antikhandlaren på Tomasska c4 och köpte inte en specialar-PRIM som han hade på säljuppdrag åt en kund. 3800 låssas-kronor var den lätt värd, trots att den knappast skulle få någon handledstid. Han hade ett par std-PRIM-dykare för 900 också, en sån vorde jag ha köpt bara för att. Till på köpet hejade frun på...

Var även in till en surgubbe på en bakgata längs shoppingstråket som hade riktigt fina klockor, mest "fin-vintage", men även fina priser...
 
Topp