• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Val av nato på SKX007

Hej,
Jag har köpt en skx007 men kan inte bestämma mig vilket Nato band jag ska köpa. Det är tänkt som en beater både på jobb och fritid. Förslag på snygga kombinationer mottages varmt :) Tack på förhand!
 

Sistakvarten

Rolex
2-Faktor
Kolla tråden "Bilder på din SKX" här på Kobra Kai, finns så sjukt många schyssta varianter av band och en hel del grymma mods;)
 

Bilagor

  • IMG_5992.JPG
    IMG_5992.JPG
    89 KB · Visningar: 161

buggin-san

Cartier
Min input! Fick igår hem ett tvådelat "nato", grått, från cheapestnatostraps.com. Känns mycket bra, då jag tycker vanliga natos gör att denna hyfsat tjocka klocka blir väl hög och det blir även lite "bulligt" runtom. (Har handled på 18 cm.) Det gråa lirar även bra skiftningen på ringen som ibland skiftar mot just grått...
SKX007%20two%20piece%20nato%2020170202_141525_zps82x9qzo0.jpg


Nato%20clasp%2020170202_142628_zpseaaojill.jpg


// martin
 

LI0N

Panerai
Svart-orange är snyggt och passar bra när det orangea är samma färg som divers 200m. Enda minuset är att du måste matcha din klädstil lite så jag skulle ta ett sånt och ett enfärgat.
 
Topp