• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Valdag / Klockval - Glöm inte att rösta

Apansson

Torpare
Instämmer i det viktiga i att rösta och även att vara diplomatisk och skylta för båda blocken :)

yqedevet.jpg



Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
Pepsiception!
 

Kejsaren

Audemars
2-Faktor
Funderar på en vostok på armen när jag röstar. Blir kalla kårar på alla som delar ut sedlar. Vissa av glädje, andra av skräck.

En ecodrive/solar borde annars ligga i tiden.

Hade jag haft en gmt hade jag joinat er andra.
 

Jakobb

Vacheron
2-Faktor
Bra påminnelse. Viktig dag, demokratin kan kännas självklar men så är det inte. Och att rösta är den viktigaste byggstenen i en demokrati. Och att rösta är viktigare än vad man röstar på. Så även jag väljer en klocka som passar för detta...
IMG_0816.jpg


Rösta i all ära men ta tag i dina olästa mail efter det, tack!
 

garfield

Rolex
Pledge Member
2-Faktor
Trodde jag hittat den perfekta klockan för fredagstråden men den jäkeln ändrar sig och vill vara söndagsklocka idag så jag byter till denna under valvakan. :)

WP_20140525_010.jpg

Om allt går som det ska kommer den att envisas med att vilja vara till lags varje dag i veckan. ;) Kan man få kvinnor att bete sig likadant? ;)
 

Jakobb

Vacheron
2-Faktor
"Ropen skalla, Rolex åt alla!" samt "Ut med rasisterna, in med puristerna!" fick KS att vinna många röster. Statsvetare Sören Holmberg konstaterar att väljargruppen var män mellan 20 - 35 med begynnande tunnhårighet som lockats med löften så som förmånliga frihandelsavtal med Schweiz samt lyft moms på lyxvaror.
 
Topp