• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Valdemar25

Sålde/bytte en Omega med Håkan. Affären fortlöpte mycket smidigt, blev även ett par trevliga samtal där status för affären diskuterades samt även allmänt klockprat. Mycket mån om att leveransen kommer fram exakt som planerat och att man som mottagare är nöjd med klockan. Rekommenderas starkt. 100 % good guy.
 

Måberg

Panerai
Köpte en vintage Seiko av Valdemar25. Snabba och trevliga svar, inga konstigheter alls. Sjukt snabb leverans och vara i utlovat skick. 100% good guy!
 

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Köpte en äldre omega av @Valdemar25
Klockan strulade lite när jag fick den. Det löste han som en riktig hedersknyffel.
Mycket bra säljare.
 

gert

Friends of KS
Jag köpte en Seiko Sumo av vederbörande. Klockan gick inte alls som man kan förvänta sig. Jag påpekade detta och efter många om och men så fick jag endast hälften av den kompensation som borde varit skälig. Inte helt nöjd med andra ord av hur vederbörande hanterade detta.
 

Cougan

Rolex
2-Faktor
Genomfört en bytesaffär med @Valdemar25. Mycket seriös herre och objekten motsvarade förväntningarna. Därtil hade vi ett par trevliga klockrellaterade samtal som borgar för framtida deals. Good guy to me!
 

mofo

Audemars
2-Faktor
Träffades F2F och gjorde en affär, gick hur smidigt som helst.
Vi hade en trevlig pratstund och båda gick där ifrån nöjda.
GG i min bok.
 

-RI-

Patek
2-Faktor
Köpt klocka av Håkan.
Blixtsnabb leverans och ett väl förpackat paket med klocka som stämde överens med beskrivningen.
Skulle inte tveka på att göra fler affärer i framtiden. 100%
 
Topp