• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vanlig fredag....Unboxing & så......?

TheKing

Cartier
Då kommer mitt senaste nyförvärv efter en hektisk vecka...Denna unnar jag mig innan semestern efter MYCKET MYCKET jobb och sena dagar....

Jag trodde aldrig, och då menar jag ALDRIG, att jag skulle äga en klocka av detta märke. MEN efter att ha prövat den på mig...och efter att ha sett enorm kärlek av många här på forumet och alla fina ord kunde jag inte hålla mig.

Så här efter några timmar på handleden måste jag säga att den växer på mig och klockan känns helt rätt ;)
Denna tror jag faktiskt att jag behåller mer än 2 veckor eller så :rolleyes:
Nej den kommer få vara kvar. punkt

Hur som......här kommer bilderna. :snaphappy:

4xSFNKH.jpg













Och OBLIGATORISKT:



116610 LN
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Mycket fin! Om..jag säger OM jag får för mig att göra mig av med min Dweller så är det nog för att äga en sån däringa..:)
 

TKVF

Panerai
Min nästa blir nog en liknande. Nu skall vi strax se om man kan åka in till Bergströms å fixa lite med länkar och så. Sedan kommer bilderna. Om nu David mailar över dom snart....
 
Topp