Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Vanligt att klocka tappar tid i winder?

Diskussion i 'Diskussion' startad av Jesper Fredson, 12 februari 2015.

1. Jesper Fredson
    Trådstartare

Jesper Fredson Präst

Från:
    Ystad bor i Oslo
    Har en Superocean Heritage 42 som är ca 5 månader gammal! När jag har den på handen och lägger av den på bordet på natten håller den tiden ca +-1, men sätter jag den i windern tappar den ca 15 sek på dygn är detta normalt?

2. Räven

Räven Stadsbo

Vet faktiskt inte. Men jag upplever samma fenomen, dock inte så saftigt som 15 sekunder.

3. KenKun

KenKun Biskop

Upplever samma problem, tyvärr...

4. CptSlow

CptSlow Stadsbo

Från:
    Stockholm
    Jag har märkt samma sak. Alla mina automater verkar tappa tid i windern oavsett ålder, urverk eller servicebehov. Den står inställd på 650 tpd och verkar göra sitt jobb i övrigt.

Mårtenssons ur Brookfield