Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

'Vanligt' folk diskuterar Rolex LOL....

Diskussion i 'Diskussion' startad av masterkiller, 9 februari 2013.

1. 80talisten

80talisten I wish a could afford a real gold Rolex!

Från:
    Eskilstuna
    Re: Vanligt folk diskuterar Rolex LOL....

Ser ut som att jag behöver rycka in och lägga in ett inlägg om Seiko Marinemaster SBDX001 :lol:

2. Sten

Sten Stadsbo

Från:
    Ostrobothnia
    Hah, schöööna inlägg där!

3. Rber

Rber Biskop

Där snackar vi om påläst folk!

4. 80talisten

Från:
    Eskilstuna
    Hehe jag funderar seriöst på att trolla tråden med lite MM300 inlägg... fortsättning följer... ;)

5. Rber

Rber Biskop

Tråden är ju bara 7 år gammal snart, så det är nog uppskattat!:)

6. Andrew

Andrew Borgare

Från:
    Danmark typ
    Snälla, gör inte det. Tråden är 7 år gammal.

Edit: Tvåa på pucken.

7. 80talisten

Från:
    Eskilstuna
    Nej jag bara skojade... :) jag orkar inte ens bry mig om FB längre.. har nog inte ens varit inloggad där på ett halv år säkert... Nivån på klockforumdelen är sanslöst låg på FB...

8. JoberMan

JoberMan Politruk

Från:
    Minsk, Vitryssland
    Flashback's Finest :)

"Samma sak med t.ex Loui Vuitton, jag köpte en handväska till min syrra när jag var i Thailand, men denna var knappast sämre än orginalet. Kvaliten kan nästan jämföras med orginalet, som kanske går på ca 5 000 kr, men kopian kostade 200 kr."

Tänk vilken bra affär :)

9. JoberMan

JoberMan Politruk

Från:
    Minsk, Vitryssland
    Det är bara riktiga knäppisar som hänger där. Kändisskvaller däremot, där hänger FB:s samlade intelligentia :)

Allvarligt talat så brukar de flesta trådar urarta nu för tiden pga alla hjärndöda rasister och Sverigedemokrater som ska diskutera invandring i tid och otid.

10. paradis

paradis Friends of KS

Från:
    Malmö
    Helt otroligt,vad folk säger,tänker..LOL,ock jämförelse med fake...Någon här som är bra på att skriva/förklara borde ge dom en läxa i Klock kunskap.

11. 80talisten

Från:
    Eskilstuna
    Sant! Tur för oss klocknördar att KS kom... Internets bästa händelse på väldigt länge... :)

12. ZQT

ZQT The Banker

Hahah, sköna killar!!

13. yonsson

yonsson Kikuchiyo Kobra Kai

Från:
    GBG
    Frågan jag ställer mig själv är: Varför är ni på flashback?

14. Nu fick jag den tråden av en polare och tyckte det var kul att posta den här, själv har jag aldrig postat något på FB men efter att ha kollat runt lite i klocksektionen så såg jag några 'bekanta' nick....

Även om tråden är gammal och klientelet på FB är ytterst tveksamt så tyckte jag det var roligt ändå, många har nog den bilden av Rolex, handgjort, livstidgaranti osv....

15. jabla

jabla Förgöraren

Från:
    Helsingborg
    Alltid kul att läsa, finns liknande diskussioner på antikprats klockdel. :)

16. zoom

zoom Torpare

Hej hopp!
    Har länge funderat å att registrera mig men aldrig fått tummen ur s.a.s.
    Lång time "Lurker", sen (ks)tidernas begynnelse faktiskt. Gillar s.k. "möggel" och allt som får mig att känna mig lika tuff som McQueen http://static.squarespace.com/static/4f ... 7031/1000w

Kunde inte hålla mig när jag såg tråden om Fb, där jag även tittat in någon gång.
    Klock-diskussionerna där lämnar mycket att önska en har en gång i tiden hållit någon form av kvalité.
    Tänker då främst på legendaren Xallo som radade upp Pateker och APs på löpande band, som hittade Subbar på vinden och skulle PVDa sin JLC, mest för att han hade två likadana. Någon här måste ju känna honom IRL!

17. Ricrob

Ricrob Friherre

Tycker tråden sammanfattar FB och de flesta av dess användare i allmänhet...

18. Crowolf

Crowolf Guest

Exakt vad jag tänkte. Huuuuuu

Mårtenssons ur Brookfield