• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Vantage Kronograf.

easy rider

Brüno
2-Faktor
Med vemod måste denna lämna. Inköpt av Ariste, konnässören bland gammelkronografer.

Denna är i ypperligt skick, servad 2011. Hjärtat är det välkända mekaniska Valjoux 7733, och det hamrar på mycket bra, håller tiden, nollställer och har bra gångreserv.

Boetten mäter ca 38mm, är i fint skick med bra "stuns" i knapparna.
Tavlan, ja, döm av bilderna.

För denna vill jag ha blygsamma 5000:- inkl. REK-frakt inom riket. Bandet medföljer ej. NYTT PRIS: 4500:-
Fler bilder kan pm:as på begäran.

ma8edane.jpg


any3e8y5.jpg


qe9u4ata.jpg
 

mrMyagi

Dr Snuggles
2-Faktor
Jag har spanat in den länge varje gång du lagt upp en bild, nu är den till salu, fan att jag har annat jag måste lägga ner cashen på :(
 

mikklos

Omega
2-Faktor
Nu har jag köpt den här så många gånger i tanken att jag nästan äger den. Hur bär den i storleken? Jag har nämligen läst lite olika mått på den här skönheten.
 

easy rider

Brüno
2-Faktor
pu6uqyra.jpg


Den bärs mycket bra. Svårt att mäta en exakt storlek, men 37-38mm utan krona och knappar, vilka bidrar till att den bärs större på armen.
 
Topp