• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Var blev de av?

seikoswede

Panerai
Alla Marathon SAR och de andra Marathon modellerna?

För 5-6-7 år sedan var de ju "da shit" men nu ser man aldrig någon? Varken på säljes eller i dagens klocka eller någonstans? Har ni skrotat dom?

Min sålde jag då jag aldrig blev kompis med länken kontra klockan. På något vis var länken för tunn, smal och klen IMHO. Klockan däremot är grym!



Jim
 

Sorubim

Audemars
Jag har en Navigator och funderar på att skaffa mig en T-SAR.

GaDMd6I.jpg


Bild på min Navigator från förra fredagstråden.
 

ironcastle

Patek
2-Faktor
Har en GSAR som jag tycker är jäkligt grym. Måste vara med tritiumtuberna så klart. Riktigt tuff och länken gillar jag skarpt. Går bra, bör ses. Det var dock inte helt lätt att få tag i den. Min adopterades från Danmark i brist på den inhemska marknaden.
 

Edin

Panerai
Har en G Sar som legat still i över ett år så det är nog dags att inse att det inte funkar längre.. :(
Grymt trevlig klocka dock!
 

JLC

Panerai
2-Faktor
Stold ägare av en Marathon GSAR US. Government version med stållänk, gummi- och lädernatormband. Producerad 2012 och inköpt Dec 2013.
 

Bilagor

  • front.JPG
    front.JPG
    79.7 KB · Visningar: 50
Topp