• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Var det någon som sa Beater?

meo_swe

Audemars
Satt och beundrade min Glycine Airman, och insåg alla underbara battlescars den fått. Och att jag aldrig kommer våga köpa en Patek. Eller aldrig våga bära en i alla fall.
Klockan i sig var ett mindre impulsköp från jul/nyår 2011, och är en av de mest mångsidiga klockor jag äger. Fungerar lika bra till badshorts som till kostym.



 

KMS

Rolex
Badar du med den?
Min enda nya och följdaktligen förhållandevis garanterat täta dinka är en Airman.
Kan man verkligen ha den i vatten? Det är ju en Airman!:) (Ja, jag vet att den kan doppas eftersom det är 200m WR)
Men man vill ju inte få några elaka blickar om man stöter på någon KSare på stranden...:)
 

meo_swe

Audemars
Badar du med den?
Min enda nya och följdaktligen förhållandevis garanterat täta dinka är en Airman.
Kan man verkligen ha den i vatten? Det är ju en Airman!:) (Ja, jag vet att den kan doppas eftersom det är 200m WR)
Men man vill ju inte få några elaka blickar om man stöter på någon KSare på stranden...:)
Det enda jag inte gjort med den där är faktiskt (tyvärr) att flyga flyga med den.. inte mer är kast, repellering och falla ur fönster. Badat har jag gjort både frivilligt och ofrivilligt med klockjäveln ;)
 
  • Like
Reactions: KMS

Omen

Heja Eslöv!
2-Faktor
Tuff! Kan själv inte ett skit om den, men den ser på bilden ut dom en riktig bjässe, diameter och tjocklek?
 
Topp