Laddar...
Nymans Ur 1851

Stockholms Auktionsverk
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Var handlar ni billiga akrylglas med tension ring till era vintageklockor?

Diskussion i 'Vintage' startad av JohanD, 29 juli 2015.

1. JohanD
    Trådstartare

JohanD Torpare

Som rubriken antyder: Jag har flera olika vintageklockor som väntar på nya fräscha plastglas. Jag har redan en glaspress, men var köper jag glasen bäst och billigast? Hittills har jag hittat:
    http://www.watch-batteries.com/Glasses/acrylic-tension-rings.htm
    För varje glas tar de ca £5 + frakt.

Jag tänker mig att det borde finnas billigare sätt... Kanske finns det rent av något bra ställe i Sverige? Någon som vet? Totalt ska jag köpa ca 10 glas.

Tacksam för tips!
    /J

2. rogart-63

rogart-63 Biskop

Från:
    Vettet.
    swedesoc, eriksson850 och _jonte gillar detta.
  3. JohanD
    Trådstartare

JohanD Torpare

Tack för tipset, Rogart! Verkar väldigt stabilt ställe, lite billigare också än det jag hade hittat...
    Men håller med dig... Otroligt mycket att välja på. Det kan vara svårt, särskilt när man som jag är en riktigt nybörjare. Mycket uppskattad info i alla fall!

4. eriksson850

eriksson850 Friends of KS

Från:
    烏普薩拉
    Finns ju olika märken också, men cousinuk som @rogart-63 länkade till säljer Sternkreuz som håller väldigt hög kvalitet.