• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Var hittar jag denna klocka?

adde34

Breitling
festina-tourchrono.jpg
 

Hubbatix

Cartier
Då får du nog leta på ebay eller liknande, tror nog att det bara är Ur&Penn som kränger Festina i Sverige. Men mitt tips är att kika lite på andra märken också, Tissot har ju kronografer i samma stil, om det är vad du är ute efter. Citizen, Casio kanske? Tror att samtliga håller en högre kvalitet än Festina faktiskt. Lycka till!
 

Ricrob

Patek
Googla

Festina Tour Chrono 2007 Chronograph 16272

så kommer du hitta en del om och var den säljs, eller rättare sagt sålts, för set känns spontant som att den är slut eller har utgått..? Säger som ovan, kolla lite på de "tyngre" märkena och gillar du denna, så rekommenderar jag att du kikar på Seiko's Velatura modeller. Lite dyrarare men jag tror inte du ångrar dig! Fast gillar du denna skarpt och vill ha en, så jaga på eBay. Lycka till!
 

Ministern

Founder
2-Faktor
Helt ärligt så på bild är den väl inte fulare än en King Power eller R Mille. Inte min kopp the men gillar man stora vulgoklockor så förutom kvalitén så är det väl ett kul alternativ?
 

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
Spencer66 skrev:
Helt ärligt så på bild är den väl inte fulare än en King Power eller R Mille. Inte min kopp the men gillar man stora vulgoklockor så förutom kvalitén så är det väl ett kul alternativ?

Du har tvivelaktig smak min vän.....köpt skulle dina fiender säga...
 
Topp