Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Var hittar jag denna klocka?

Diskussion i 'Diskussion' startad av adde34, 14 september 2012.

1. adde34
    Trådstartare

adde34 Torpare

2. yonsson

yonsson Kikuchiyo Kobra Kai

Från:
    GBG
    uropenn.se ?

3. adde34
    Trådstartare

adde34 Torpare

Nej, inte just den här

4. Hubbatix

Hubbatix Borgare

Då får du nog leta på ebay eller liknande, tror nog att det bara är Ur&Penn som kränger Festina i Sverige. Men mitt tips är att kika lite på andra märken också, Tissot har ju kronografer i samma stil, om det är vad du är ute efter. Citizen, Casio kanske? Tror att samtliga håller en högre kvalitet än Festina faktiskt. Lycka till!

5. Ricrob

Ricrob Friherre

Googla

Festina Tour Chrono 2007 Chronograph 16272

så kommer du hitta en del om och var den säljs, eller rättare sagt sålts, för set känns spontant som att den är slut eller har utgått..? Säger som ovan, kolla lite på de "tyngre" märkena och gillar du denna, så rekommenderar jag att du kikar på Seiko's Velatura modeller. Lite dyrarare men jag tror inte du ångrar dig! Fast gillar du denna skarpt och vill ha en, så jaga på eBay. Lycka till!

6. Spencer

Spencer Gustav II Adolf Admin

Helt ärligt så på bild är den väl inte fulare än en King Power eller R Mille. Inte min kopp the men gillar man stora vulgoklockor så förutom kvalitén så är det väl ett kul alternativ?

7. Davvan

Davvan My Kung Fu is stronger than yours!

Från:
    Fettefleur......
    Du har tvivelaktig smak min vän.....köpt skulle dina fiender säga...

Mårtenssons ur Brookfield