• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Var hittar jag klockfodrals"rulle"

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Tydligen har Oakley gjort något fodral som många hyllar.
Efter att ha läst på olika forum verkar den dock restad på hemsidan, trots att det inte står så. Alla som beställt har sedan fått mail att den inte finns i lager.
 

Sond

Patek
Tydligen har Oakley gjort något fodral som många hyllar.
Efter att ha läst på olika forum verkar den dock restad på hemsidan, trots att det inte står så. Alla som beställt har sedan fått mail att den inte finns i lager.
Jag lyckade knipa en sådan till normalpris. Mycket bra. Åtminstone på torrsim... Har inte varit ute och rest med den ännu..:)
 

David

Bödeln
Alla som beställt har sedan fått mail att den inte finns i lager.

Ja, det var evigheter sedan det gick att beställa Oakleys. Jag har köpt en väldigt bra för fyra klockor från Fossil, men den tillverkas tydligen inte längre. Jag har även beställt en riktigt fin för en större klocka från acetimer.com, men även den tycks ha försvunnit ur sortimentet. Reser folk inte med mer än en klocka längre?
 

fredrikb

Cartier
Den här är ju schysst annars:

PortableWatchSafe002.jpg


http://www.thejewelleryeditor.com/2...ortable-safe-for-transporting-your-valuables/

Posta gärna en review om du slår till.
 

Fabian

Patek
2-Faktor
andreas Weinås hade ju en sjukt snygg klockrulle, eller snarare som ett "lädertäcke" som man lindar in klockorna i. skulle själv vilja ha ett sådant!!

(hittar inte länken....)
 
Topp