• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Var hittar man en Panerai Rubber Strap Buckle?

Belic

Cartier
Hej!

En vän till mig har köpt en Panna men fick endast ett viklås. Han fick alltså ett gummi band utan "vanligt lås".

Kan man hitta ett nytt vanligt lås online? Antar att ett original kostar astronomiska summor och ett aftermarket inte mycket alls. Jag skulle vilja bjuda han på ett och undrar var jag hittar ett OK för en normal peng.

MVH
Belic
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Ett vanligt, ej Panerai kan du säkert köpa av någon av våra vänner här som tillverkar egna band. Typ AW straps, MJ Leather eller Cheepo.
Skicka ett PM till någon av herrarna.
Annars fanns det ett coolt spänne med en ubåt på till salu på handelsdelen nyss.

Annars kan han väl använda viklåset på gummit också!?
 

Onelund

Rolex
Hej!

En vän till mig har köpt en Panna men fick endast ett viklås. Han fick alltså ett gummi band utan "vanligt lås".

Kan man hitta ett nytt vanligt lås online? Antar att ett original kostar astronomiska summor och ett aftermarket inte mycket alls. Jag skulle vilja bjuda han på ett och undrar var jag hittar ett OK för en normal peng.

MVH
Belic


kan ha ett liggandes, pma din epost så ordnar jag med bilder
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Panerai original kostar antagligen multi.

Ett helt obrandat, lite kraftigare buckle, som kan passa till Paneraistraps går att få för runt hundringen på Ebay.
 

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor
Hej!

En vän till mig har köpt en Panna men fick endast ett viklås. Han fick alltså ett gummi band utan "vanligt lås".

Kan man hitta ett nytt vanligt lås online? Antar att ett original kostar astronomiska summor och ett aftermarket inte mycket alls. Jag skulle vilja bjuda han på ett och undrar var jag hittar ett OK för en normal peng.

MVH
Belic

Jag har ett obrandat 22mm (vilket det brukar vara i änden av ett Panerai gummi 24/22 till en 44mm panna) som du kan få, fast det är polerat och inte borstat. PM om du är intresserad ändå.
 
Topp