Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Var hittar man en Panerai Rubber Strap Buckle?

Diskussion i 'Diskussion' startad av Belic, 31 maj 2014.

1. Belic
    Trådstartare

Belic Stadsbo

Hej!

En vän till mig har köpt en Panna men fick endast ett viklås. Han fick alltså ett gummi band utan "vanligt lås".

Kan man hitta ett nytt vanligt lås online? Antar att ett original kostar astronomiska summor och ett aftermarket inte mycket alls. Jag skulle vilja bjuda han på ett och undrar var jag hittar ett OK för en normal peng.

MVH
    Belic

2. RicVin

RicVin Mr fredagsmys

Ett vanligt, ej Panerai kan du säkert köpa av någon av våra vänner här som tillverkar egna band. Typ AW straps, MJ Leather eller Cheepo.
    Skicka ett PM till någon av herrarna.
    Annars fanns det ett coolt spänne med en ubåt på till salu på handelsdelen nyss.

Annars kan han väl använda viklåset på gummit också!?

Belic gillar detta.
  3. Jonulf

Jonulf Biskop

Från:
    Stockholm
    Belic och Ploprof gillar detta.
  4. Onelund

Onelund Biskop

Från:
    Småland

kan ha ett liggandes, pma din epost så ordnar jag med bilder

Belic gillar detta.
  5. daviden

daviden Karl X Admin

Från:
    Malmö
    Panerai original kostar antagligen multi.

Ett helt obrandat, lite kraftigare buckle, som kan passa till Paneraistraps går att få för runt hundringen på Ebay.

Belic gillar detta.
  6. m8rt

m8rt Stadsbo

Från:
    Stockholm
    Jag har ett obrandat 22mm (vilket det brukar vara i änden av ett Panerai gummi 24/22 till en 44mm panna) som du kan få, fast det är polerat och inte borstat. PM om du är intresserad ändå.

Belic gillar detta.
Mårtenssons ur Brookfield