• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Var inne på Luxury Watches idag...

UNO

Panerai
Köpte en enkel Panerai av Tony för ungf ett år sedan.
Han var så trevlig att jag blir glad varje gång jag spänner den runt handleden, en genuint trevligt person kort sagt.
 

Porsan

Efraim
2-Faktor
Jag undrade faktiskt varför de inte tog emot GS, ville ju sälja en till dem också (din gamla?).
De menade att kundgruppen i Sverige var för snäv.
The clue is in the title som dom säger ute i den stora vida världen, butiken heter Luxury Watches och bortsett från en begränsad skara Seikofanatiker så förknippar ingen Seiko med lyx.
 

10past10

Omega
Det övergår mitt förstånd att en person som tydligen privat uppskattar en härlig 1675 även ägnar sig åt att sälja Pro Hunters märkliga vintage-snyltar modeller. Nåja, alla är olika.
 
  • Like
Reactions: cab
Det övergår mitt förstånd att en person som tydligen privat uppskattar en härlig 1675 även ägnar sig åt att sälja Pro Hunters märkliga vintage-snyltar modeller. Nåja, alla är olika.

Det kallas att vara affärsman man behöver inte gilla det man säljer...han säljer för att tjäna pengar och lyckas han få iväg några PRO-Hunter så är han nog glad!
 
Hehe nej. Det är småpotäter i sammanhanget.

Hur är en 5711P som inte är Anniversary Edition småpotatis? I jämförelse med en RM-056, visst, en 5980/1A-019 Tiffany, 5004A eller en 5980P. (Ja, det ryktas om att den finns. Butikschefen på PPs butik i London log bara lite hånfullt och ville varken förneka eller bekräfta frågan om den existerade.)
Men småpotatis är den väl knappast någonsin i mina ögon!
 

Chuck

Patek
2-Faktor
IMG_1377.JPG
 

Aquaracer2

Ingamay
2-Faktor
Hur är en 5711P som inte är Anniversary Edition småpotatis? I jämförelse med en RM-056, visst, en 5980/1A-019 Tiffany, 5004A eller en 5980P. (Ja, det ryktas om att den finns. Butikschefen på PPs butik i London log bara lite hånfullt och ville varken förneka eller bekräfta frågan om den existerade.)
Men småpotatis är den väl knappast någonsin i mina ögon!

Ja det finns värre prylar helt enkelt.

Småpotatis var att ta i men det finns värre saker helt klart.
 
Topp