• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Var köpa tvådelade tygarmband?

LongCon

Miss Softie
2-Faktor
Hej forumkamrater!

Söker efter både natoarmband och tvådelade armband i natostil vilka inte skall vara gjorda i det sedvanliga nylonet. Vill ha något som patineras finare, kanske bomull? Finns sådana att köpa?

Annars kan jag även tänka mig tvådelade av bra kvalité med, även om det är det vanliga materialet.

IMAG1023-1_zps1d6471f2.jpg


Tacksam för tips!
 

Fabian

Patek
2-Faktor
hört att natoband inte är så bra att använda till day-date då 18k är så pass mjukt att boetten kan få runda kanter och boettlocket skavas ner, någon som vet om detta stämmer?

(OBS, den dag jag själv köper en day-date är det självklart att jag kommer köra den på nato, så mest nyfiken om ryktet stämmer)
 

LongCon

Miss Softie
2-Faktor
Tack för tipset Jabla !

Fabian , aldrig hört det ryktet men har jäkligt svårt att föreställa mig att det skulle vara på det viset. Möjligtvis om boetten var i 24K.
 
Topp