• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Var köper jag canvas-band?

Jag skall erkänna att jag inte direkt dammsugit nätet men så mycket (litet?) som jag kollat så har jag inte hittat nån som säljer canvas-band.

Hade hoppats på någon av "Straps"-web-shopparna, typ Royal eller Singular, men hittar inget.

Vilka aktörer har jag missat?
 

Hallis

Panerai
2-Faktor
Köpte Hadley Romas cordura från strappedfortime. Hyggligt snabb leverans och riktigt bra band!
image.jpeg
 

INSANE

Panerai
2-Faktor
Finns det nåt canvas eller liknande material som funkar bra med vatten? Är villig att lägga nån tusing om det behövs
 

DiscoPapa

Rolex
2-Faktor
Vad är du ute efter för färg? Jag har ett par Hadley Romas Cordura som ligger och dammar. Knappt använda. Ett mörkgrönt och ett ljusare grönt.
 

DiscoPapa

Rolex
2-Faktor
Söker ett blått canvas. Verkar svårt att hitta. Gillar verkligen comforten på Hadley Romas Cordura men de finns tyvärr inte i blått. Någon som har tips?
 

Aboynamedsue

Patek
2-Faktor
Snor tråden lite...
Var köper man småhålade racing-/rallyband? alltså inte en läderrem som någon bara hålet utan de där vadderade banden. Vet att @Singular sålde dem tidigare.

t5zslKN.jpg

bild från nätet
 
Topp