Laddar...
Nymans Ur 1851

Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Var köper jag urglas till hyfsat pris?

Diskussion i 'Hemslöjd, modd och fix' startad av MAK, 20 augusti 2013.

1. MAK
    Trådstartare

MAK Friends of KS

Hej ni renoveringsexperter!

Jag tänkte byta glas på ett par dykare som införskaffats på senaste tiden.

Skaffade hem glas från cousinsuk, men pga okunskap misslyckades jag i beställningen av ena och hade sönder det andra...

Cousinsuk tar en hel del i frakt och jag lyckades inte heller hitta ett TENSION RING ARMOURED WATCH GLASS som funkar till en daydate.

Bild på projekten nedan.

Tacksam för tips.

2. plattfot

plattfot Friends of KS

Från:
    Norrort Sthlm
    Har aldrig handlat här själv men vet att de har mycket:
    http://www.angeurdelar.se/

Värt att kontakta trots att det står de endast säljer till urmakare och företag. Tror det är bra om du vet vad du skall ha och inte ställer för många frågor. Administrationskostnaden överstiger snabbt försäljningspriset av ett glas. Lycka till!

3. alexndr

alexndr Borgare

Från:
    Stockholm
    verkmastarna.se har webbshop ..

4. MAK
    Trådstartare

MAK Friends of KS

Tack för tips!
    Tänkte försöka ta mig förbi deras verkstad - blir nog lättare att få tag på rätt glas om jag kan visa dem IRL. De verkar bara ha öppet då jag normalt är på jobbet. Får kanske flexa lite i morrn fm...